.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران
مراسم تودیع و معارفه معاونت سیاسی-امنیتی استانداری مازندران با حضور استانداران مازندران و گلستان، نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه های اجرایی و خبرنگاران رسانه های گروهی در محل استانداری مازندران برگزار شد ....
معارفه معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران

استاندار مازندران با تأکيد بر اهتمام مديران به ارائه خدمت صادقانه به مردم گفت: نبايد شهد مسئوليت فداي خدمت به مردم شود.

"سيد علي اکبر طاهايي" در جلسه شوراي اداري استان و مراسم توديع و معارفه معاونت سياسي و امنيتي استانداري مازندران با بيان اينکه قبول مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي بسيار حساس و سخت است، افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، با برنامه‌ريزي هاي دقيق و مناسب زمينه توسعه استان و نيز بهره‌مندي شهروندان مازندران و سراسر کشور از ظرفيت‌هاي ملي موجود را فراهم آورند.

وي با تأکيد بر توجه ويژه مديران استاني به صنعت گردشگري اظهار داشت: همه بايد اين استان را براي حضور گردشگران آماده کنند که در اين راستا، پاکيزگي و تميز بودن شهرها، اماکن گردشگري و آماده بودن مساجد بين راهي و سرويس هاي بهداشتي از نکات مهم براي حضور مسافران به استان مازندران محسوب مي شود.

طاهايي درباره انتخاب "هادي ابراهيمي" به‌عنوان معاون سياسي - امنيتي گفت: من در انتخاب گزينه ها مشورت کرده‌ام اما آقاي ابراهيمي، با تصميم نهايي بنده و بدون دخالت ديگران بوده است.

وي با بيان اينکه انتخاب ابراهيمي با توجه به رويکرد فرهنگي دولت دهم است، اضافه کرد: ايشان برنامه منسجمي ارايه کرده که مورد تأييد وزير کشور و معاون سياسي امنيتي وزير کشور نيز قرار گرفت.

در ادامه، "جواد قناعت" استاندار فعلي گلستان و معاون سابق سياسي امنيتي استانداري مازندران نيز در اين جلسه با تأکيد بر حضور پرشور مردم در يوم الله 22بهمن، گفت: همه 22 بهمن‌هاي سه دهه انقلاب ضد استکباري بوده اما اين روز بزرگ در سالجاري تودهني محکمي به فتنه‌گران داخلي نيز به شمار مي رود.

وي تاکيد کرد: مديران از هر تريبوني مي بايد در راستاي دفاع از ارزش‌هاي امام راحل و انقلاب اسلامي استفاده کنند و خدمات نظام را براي مردم تبيين نمايند.

قناعت به موفقيت کشورمان در علوم هوا و فضا و پرتاپ ماهواره اشاره کرد و بيان داشت: امروز اقتدار ايران اسلامي با دستيابي به اين علوم چندين برابر شده است.

همچنين، "هادي ابراهيمي" معاون سياسي - امنيتي استانداري مازندران طي سخناني در تشريح برنامه هاي خود گفت: تشکيل شوراي اطلاع رساني، شناسايي قابليت‌هاي استان، راه‌اندازي کارگروه کارگري و بکارگيري از کارشناسان خبره دانشگاهي از جمله اين برنامه‌هاست.

وي تهيه اطلس فرهنگي و اجتماعي و سياسي استان مازندران را از ديگر برنامه‌هاي خود اعلام و تصريح کرد: توجه به سرمايه‌گذاري، استفاده از ظرفيت‌هاي نخبگان و روحانيون، رويکرد متعارف به احزاب سياسي قانوني و توجه به انتقادها و پيشنهادها از ديگر برنامه‌هاي اين معاونت به شمار مي رود.

در اين جلسه، با قرائت حکم وزير کشور "هادي ابراهيمي" به عنوان معاون سياسي - امنيتي استانداري مازندران معرفي و از جواد قناعت نيز تقدير شد.

هادی ابراهیمی دانش آموخته رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد بوده فعالیت سیاسی خود را با حضور در خبر شبکه طبرستان آغاز و پس از آن در مصادر و مسندهایی چون مدیر خبر صدا و سیما، معاون اطلاعات و اخبار شبکه طبرستان، فرماندار تنکابن، مدیر آموزش و پژوهش صدا و سیمای مازندران ایفای نقش کرده است.

وی در پاییز امسال از سوی محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، سکان هدایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را برای مدت چهار ماه عهده دار بوده که تجارب ارزشمند و تعامل مثبت و سازنده او با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر مازندران در این مدت کوتاه نمود عینی داشته است.

اگر چه انتصاب ابراهیمی در مسند معاونت سیاسی استانداری مازندران فتح بابی برای ایجاد تعاملات بیشتر حوزه فعالیت وی با اصحاب رسانه برای تعالی بیشتر در توسعه استان خواهد بود اما فعالان فرهنگی و هنری استان از مدیریت ارشد مازندران و شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیری را با مشخصات و پتانسیل های مثبت رسانه ای ابراهیمی را برای تصدی پست جدید مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندارن خواستار هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 18 بهمن 1388
داوطلبین نامزدی ریاست جمهوری دهم از مازندران چه کسانی بودند ؟ در روز 15 اردیبهشت سال جاری مصاحبه کدام داوطلب مازندرانی ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات وزارت کشور توسط آقای حسینی بای خبرنگار صدا و سیما از اخبار شبکه یک تلویزیون در ساعت 7 غروب آن روز پخش شد ؟ مشروح آن مصاحبه را پخش کنید . آن مصاحبه نیاز امروز سیاستمداران است ....
اسديان 18 بهمن 1388
بسيار عالي است انشاءالله با عنايت به هوش، توانايي و درايت و قوه استعداديابي ايشان تحولي در زمينه هاي مختلف در استان ايجادگردد( البته به شرطي كه همه ما به اين عزيز كمك نماييم).
ساروي 18 بهمن 1388
معاونت سياسي بر آقاي ابراهيمي كه چهره اي سياسي و مذهبي دارد و يار امام و انقلاب است مبارك باد- براي ايشان آرزوي توفيق روز افزون دارم انشاءالله سخنان رهبر انقلاب را در سر لوحه امور خود قرار دهد و در انتخاب تيم مديريتي خود دقت نموده و از مديران كار آمد استفاده نمايد - زيرا آقاي قناعت هم خود ضعيف بود و هم تيم مديريتي ضعيفي را بهمراه خود داشت و حضور آقاي قناعت و برخي مديران همراه ايشان در چند سال اخير باعث ركود و عقب ماندگي استان شده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.